Latest Tweets:

*5
lacehxarts:

so this was the best day of my life *shakes*

lacehxarts:

so this was the best day of my life *shakes*

Urgent security update

support:

Bad news: A major vulnerability has been disclosed for the technology that powers encryption across the majority of the internet. That includes Tumblr. Our team took immediate action to fix the issue, but you should still take some time to change your password, not only here but on any other sites you visit. 

You should also strongly consider enabling two-factor authentication. It’ll go a long way to ensure that no one besides you can access your account. Thanks, and take care.

hamigakimomo:

cyspixels:

wiirdo:

bionicfruitcake:

I AM CRYING IT’S BEAUTIFUL

I’M LOSING MY SHIT ON MY OTHER BLOG YOU DON’T UNDERSTAND HOW THIS MAKES ME FEEL

ALL OF THE MEGAMANS IM CRY

STAR FORCE STAR FORCE!!!! THANK YOU SMASH

hamigakimomo:

cyspixels:

wiirdo:

bionicfruitcake:

I AM CRYING IT’S BEAUTIFUL

I’M LOSING MY SHIT ON MY OTHER BLOG YOU DON’T UNDERSTAND HOW THIS MAKES ME FEEL

ALL OF THE MEGAMANS IM CRY

STAR FORCE STAR FORCE!!!! THANK YOU SMASH

(via starvingdream)

Winnie

guyinshades asked: At the heart of the city there is a building that looks down over all there is. And the man in the tower controls it all without raising a single fist. It's like they gathered up the city, they sold it to the devil and now, It's gone to hell and they wonder how.

even Dave was crying a little bit because he and Karkat were best frends. They did lots of things togther (AN: no gay stuff tho! thats gross!) and so he was upset Karkat would try and do this to himself.

Winnie

guyinshades asked: I am magnetically drawing my death to me So why can't by body reverse polarity? You walk into my town Waving that gun around You wanna fight I'll give you one here tonight I think you should better not mess with Magnet Man, better not mess with Magnet Man, better not mess with Magnet Man, Come on! *guitar solo*

Rose” John said seriously “I think im in love with you”

"OMG John" Rose declaration "I think im in lust with you too"

"yay" they both said

"OMG you guys karkat just killed himself" Gamzee proclimbed

hehe a cliffhanger i hop u enjoyed it plz review

(This is making me really happy)

Winnie

guyinshades asked: You chances are thinning I dodge bullets when I'm spinning New plans are just beginning I've hit the Top!

"OMG u look so hot rose I would totally wanna sexyou" Jade said as she smacked Rose’s ass.

"you look hot too Jade, I bet Dave will want to sex you to" Rose described

"Do u think so?" she blushed "Im a virgin though"

"Don’t worry he likes virgins" Ferrari said "Vriska told me"

"OMG Vriskas slept with Dave!" Jade ejaculated

"Yea, but he didn’t like it because she wasn’t a virgin" Ferrari conjured

"Oh ok" Jade countered

(Your welcome)

Winnie

guyinshades asked: Father, you once told me you had a dream. You would build a better world; You gave us the machine. Betrayal of mistakes have made you lose faith, but you've come too far to turn around; there's too much at stake. You need to see the light again, to open the door. When I come back we'll start again, the way it was before.

Decide to answer this one too. I dunno man i thi k i will look the lyrics up then reply with lyrics or paragraphs from homestuck high. Oh my gosh that is what i will do!

eat-love-snore:

Art by Anisakichi @Deviantart

eat-love-snore:

Art by Anisakichi @Deviantart

(via everythingblackbutler)

(Source: l--ostmoon, via xannadollx)

magicalmisterysubmarine:

this kid is smarter than like 70% of adults.

(Source: bigpinkbunny, via humblepuff)

mother-of-fuckiing-dragons:

natalietraniskawaii:


you don’t even have to name the movie. everyone already knows.

james and the giant peach

So close

mother-of-fuckiing-dragons:

natalietraniskawaii:

you don’t even have to name the movie. everyone already knows.

james and the giant peach

So close

(Source: b-e-z-o-a-r-e-s, via fandoms-run-mylife)

*37
finefox:

hi!!!!!! cool friends doing cool omegle!!!

finefox:

hi!!!!!! cool friends doing cool omegle!!!

(via finefox)

umyehs:

STOP RIGHT THERE!

You’re under arrest for being such a cutie. Oh oops it seems I have forgotten my handcuffs I guess I’ll just have to hold your hand. You have the right to remain silent. Or you can talk. I like it when you talk. Okay now come with me please.

(Source: nylooms, via fandoms-run-mylife)

att:

Into music? Get unlimited music for your family with Beats Music and AT&T. att.com/beatsmusic

att:

Into music? Get unlimited music for your family with Beats Music and AT&T. att.com/beatsmusic

Reblog if you’d care if I killed myself

linda-mit-v:

onceuponaregalduckling:

elicium:

depressed-male:

purplemountains:

danidollfacex:

paintedbreath:

i tried to scroll past this but that one reblog just might save somebodies life 

I tried to scroll too..

Tried to scroll. Couldn’t. Stick around please

I care

why would you try to scroll what the hell man

i care. plz dont do anything. i’ll miss you like crazy.

I will always reblog no matter how often i have to click that button

(via perksofbeing-a-wallflowr)